Raluc a început în vara anului 2021 ca o concretizare a viziunii mele artistice. „Misiunea” brand-ului este de a crea haine atemporale, durabile și calitative care să spună o poveste. Pasiunea mea pentru desen a fost un factor influențabil, care a facilitat apropierea și dorința de a face haine. Găsesc inspirație fie din natură, fie din frumusețea și fluiditatea corpului uman, ambele fiind în continuă mișcare, transformare, adică resurse nelimitate de creație. Hainele se desprind din acest concept și se materializează în forme și linii clare, sculpturale, curate care să evidențieze corpul. Majoritatea pieselor sunt minimaliste, casual, over-sized sau ajustabile pentru a susține diversitatea și pentru a genera metode unice de a purta haina. Produsul final ajunge să aibă un echilibru între culoare, compoziție și material. Viziunea brand-ului este responsabilă din punct de vedere al resurselor de materiale și al procesului de creație și vânzare, fiind un slow-fashion business. Pe scurt, piesele sunt create per comandă, pentru a evita risipa de material sau alte resurse. Integritatea brand-ului constă în controlul asupra producției, creației și alegerea materialelor de calitate.
Debutul brand-ului a fost în noiembrie 2021 odată cu lansarea colecției „Pink Days/Blue Days”. Numele colecției sugerează depășirea standardului de atribuire a culorilor unui anumit gen și este inspirat de opera artistei Louise Bourgeois, Pink Days and Blue Days, care invită privitorul în intimitatea copilăriei sale, sugerând procesul de maturizare al artistei.
Aflată la granița dintre casual și classy, colecția vrea să ofere atât celui care o poartă cât și piesei vestimentare individualitate. Este o încercare de evadare din realitate și de conturare a personalității.
Prin cea de-a doua colecție, „Motherhood”, brand-ul s-a maturizat și a evoluat pe toate planurile. „Motherhood” este o experiență personală, o poveste ce se inspiră din realitate, respectiv din trăirile mamei. Lucrarea mea este despre și pentru ea, iar rezultatul acestui proces artistic este un cumul de emoții, trăiri și inspirații de la artiști care au folosit aceeași temă. Ideea de „Motherhood” nu rămâne doar la nivel personal în lucrare, ci depășește acest plan și explorează tematica și în sens general.
Rolul pieselor vestimentare în contemporaneitate este de a fi easy-to-wear, dar „with a twist”, mișcarea și multifuncționalitatea fiind două elemente principale de luat în considerare. Unele detalii handmade sau de tailoring scot în evidență unicitatea și personalitatea pieselor. Formele variază de la organic la sculptural în funcție de material, piesă, culoare, concept. Scopul principal al colecției este să creeze haine „efortless” care rezistă în timp și care să îmbrace orice tip de corp, iar faptul că sunt ajustabile încurajează creativitatea celui care poartă piesele, deoarece generează noi variante de styling. Colecția denotă sensibilitate și mișcare, o metaforă a individului contemporan aflat într-o situație de continuă incertitudine și de încercare de regăsire a sinelui, hainele venind în ajutorul acestui proces. Deși sunt antitetice, brand-ul reușește să îmbine organicul și structura, sensibilitatea și rigiditatea, îmbrățișând astfel dualitatea.