Post Scriptum (style add-ons) a apărut acum trei ani din dorința de a eficientiza garderoba prin accesorii (add-ons) care să upgradeze orice outfit. De la mâneci detașabile, brâuri cu coadă, și harnașamente sau jambiere, elemente de layering, toate se regăsesc în propunerea PS. Cred cu tărie că nevoia de reinventare este ceva ce ne aparține nouă, femeilor, în special, fie din lupta noastră cu orice ne devine anost, fie din spiritul cameleonic în relația cu hainele.
Dorința de a reinventa și de a regândi ținute m-a condus pe un alt drum, cel al uniformelor de lucru care au căpătat astfel noi valențe – uniforme gândite în relație cu brandul și identitatea acestuia. Așadar, Post Scriptum introduce un concept unic într-o piață dinamică, în care fiecare brand caută să se diferențieze, creând o sinergie perfectă între brand și expresia acestuia – uniforme sau echipamente. Toate creațiile sunt concepute și produse având în minte nevoile, funcționalitatea și durabilitatea pieselor.
Am reușit sa creez uniforme de sport, outfit-uri personalizate pentru business-men, din food industry, health, beauty, services (cleaning, delivery), sales sau entertainment. Toate propunerile devin astfel o alternativă la fast fashion-ul dedicat uniformelor, prin reconceptualizarea acestora, atât din perspectiva materialelor folosite, inclusiv a inserțiilor cu rol utilitar în zone expuse uzurii, dar, mai ales, a croiului, a caracterului unisex sau mărimilor nestandardizate.