La Romanian Creative Week, Rubik Hub își propune să provoace studenții să-și exploreze valorile și să descopere probleme de care sunt preocupați. Pornind de la acestea, creionează primii pași spre construirea unui startup. Atunci când valorile sunt bine definite înainte de a porni în antreprenoriat, potrivirea dintre fondator și piață (founder-market fit) este și mai solidă și crește șansele de supraviețuire ale unui startup. Aceste ateliere sunt dedicate studenților de la următoarele universități din Iași: Universitatea ”Alexandru Ioan Cuza”, Universitatea de Medicină ”Grigore T. Popa”, Universitatea de Științele Vieții ”Ion Ionescu de la Brad” și Universitatea de Arte ”George Enescu”.
Luni, 22 mai, 17.00 – 19.00 – Workshop ”Cum să pornești o afacere de impact, începând de la propriile valori?”, MAVIS – Centrul de inovare și transfer tehnologic din cadrul Universității de Medicină, 30 studenți ****anul IV Bioinginerie dezvoltare inima artificială
Marți, 23 mai, 14.00 – 16.00 – Studenții inovează – sesiune pitching idei inovatoare de afaceri, 15 echipe studenți FEAA, UAIC
Miercuri, 24 mai, 10.00 – 16.00 – Workshop ”Cum să pornești o afacere de impact, începând de la propriile valori?”, 80 studenți din cadrul FEAA, UAIC
Joi, 25 mai – Workshop ”Cum să pornești o afacere de impact, începând de la propriile valori?”, 30 studenți Universitatea de Științele Vieții ”Ion Ionescu de la Brad”
(TBC) Joi, 25 mai – Workshop ”Cum să pornești o afacere de impact, începând de la propriile valori?”, 30 studenți Universitatea de Arte ”George Enescu”